reklama

„Frajer mi to nedovolí!“

Na slovo „feminizmus“ moje kútiky úst vždy reagovali miernym odklonom z prirodzenej polohy – smerom nahor. Zdalo sa mi smiešne, že ešte v dnešnej dobe bojuje niekto za zrovnoprávnenie žien s mužmi. Veď už skoro žiadna z nás nie je priviazaná reťazou k sporáku, dostali sme volebné právo (!) a môžeme si regulovať aj čas, kedy počneme dieťa. Je pravda, že sa ku mne občas dostalo, že v zamestnaní bývajú muži zvýhodňovaní, o tom ja ale ešte nič neviem. Študujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na moju veľkú radosť som pred pár dňami vo vlaku stretla bývalú spolužiačku zo základnej školy, ktorú som už nejaký ten rôčik nevidela. Bavili sme sa o bežných veciach, ako ide škola, čo súrodenci, rodina ... jasné, že sme ako obyčajne skončili pri „chlapoch“. Dozvedela som sa, že má priateľa – Chrobáčika. Chrobáčik je úžasne zábavný a inteligentný mladý muž, ktorého ona neuveriteľne ľúbi. No čo, veď je pekné mať niekoho rád. Lenže ... Chrobáčik je neoddeliteľnou súčasťou jej života. Už nemá čas chodiť von so svojimi priateľkami (došlo mi prečo sme sa tak dávno nevideli), po zotmení už nesmie jazdiť sama na bicykli (predtým som poznala ju a jej žltý bicykel) a baví ju varenie (naposledy keď som bola u nej, ponúkla ma čajom). Povedzme, že tieto nové veci zvýšili jej bezpečnosť a rozšírili jej obzory. Vždy túžila cestovať a pracovať v zahraničí, jediné, čo mi k tejto téme bola schopná povedať s kľudným úsmevom bolo: „Chrobáčik mi nedovolí odísť.“ Nenápadne som si začala obzerať jej krk, či tam nemá podliatiny spôsobené obojkom. Nemala. Ona toto všetko robí dobrovoľne! Veď ona ľúbi jeho a on ľúbi ju.Iste, vzťah dvoch ľudí je plný kompromisov, ale nie je trochu silná káva zriecť sa všetkého, čo vás robí šťastnými, celej vašej životnej náplne, preto aby vám niekto povedal, že vás má rád?! Vždy som si myslela, že láska sa dokazuje aj toleranciou záľub toho druhého. Naše záľuby totiž odzrkadľujú našu povahu. Ak sa Chrobáčikovi nepáčia vaše záľuby, možno sa vám niečo snaží naznačiť... Pre také prípady nám našťastie trh ponúka široké spektrum prípravkov na ničenie komárov, múch a iných druhov otravného hmyzu. Som ale rada, že nie všetci muži sú „chrobáci“. Pre prípad, že by som niekedy pocítila silnejšie zvieranie okolo krku, mám v skrini transparent, megafón a putá.

Zuzana Kováčová

Zuzana Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večne zvedavá študentka, ktorá chodí s očami otvorenými dokorán =) Zoznam autorových rubrík:  CestovanieĽudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu